ماریانوشماریانوش، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ماریانوش شیطون و بلا

فرشته ی 10 ماهه ی مامان

1390/5/18 10:19
374 بازدید
اشتراک گذاری

عروسک نازم  الان 10ماهه که تو رو در تمام لحظات زندگیم حس می کنم .10ماهه که شبا موقع خواب با بوی نفس گرم تو میخوابم .

هر وقت تو بغلم آروم میگیری به چهره ی معصومت ذل میزنم به چشمات به ابروهات به لبات ...  بوسه میزنم به گونه هات و با خودم فکر میکنم که واقعا این وجود نازنین مال منه ؟مال خود خود من ؟ هنوز گاهی باورم نمیشه ...

وقتی که با دیدن غریبه ها رو بر میگردونی و خودتو به من میچسبونی خوش حال میشم چون حس میکنم شونه هام  برات امنه و دلت تو آغوشم آروم میگیره .دوست دارم تو این لحظه ها تو رو بچسبونم به قلبم و اینقدر فشارت بدم که صدای قلبامون بازم مثل قبل با هم یکی بشه مثل زمانی که قلبامون با هم میزد تو وجود من .یادته ...؟

فرشته ی مهربون من وقتی شیرین کاری میکنی وقتی تا صدای موسیقی میشنوی به من نگاه میکنی و با لبخند شروع به دس دسی کردن میکنی انگار در اوج لذتم  و بهترین و شاد ترین موسیقی دنیا رو دارم گوش میدم و سرمست از شادی بغلت میکنم و باهات همراه میشم تو شادیات.

ماریانوشم .عشقم .من تا عمر دارم دوستت دارم .قول میدم بهت تا عمر دارم آغوش من برات امن ترین جای دنیا باشه

چقدر لذت بخش که لحظه لحظه شاهد بزرگ شدن و قد کشیدن نو نهال زندگیم هستم...

خدایا شکرت...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)