ماریانوشماریانوش، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 19 روز سن داره

ماریانوش شیطون و بلا

تولد دخملکم نزدیکه

1390/8/13 22:49
2,536 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان .تصمیم گرفتم تولدت رو توی یه رستوران خوب بگیریم.راستش سری قبل که توی خونه افطاری دادیم شما یه خورده همچین بفهمی نفهمی خیلی منو خسته کردی .اون روز از صبح آویزون گردنم بودی .به خاطر همینم گفتم برای اینکه یه وقت تجدید خاطره نشه  بریم رستوران.بابا امیر دیشب رفت و میز رزرو کرد برات .14 نفر مهمون داریم 

.

الانم دارم تدارکات اون روز و تهییه میکنم .اینم کارت دعوت مهمونا : 

 

رستوران هتل شیان توی پارک جنگلی لویزان رو گرفتیم.

انشالاه به همه خوش بگذره .

 

الهی من قربونت برم عسلم.......

 

 

ماریانوش عزیزم در کوتاه ترین جمله برای بهترین گلم می نویسم دوستت دارم و قشنگ ترین روز دنیا 11 ابان طلوع زندگی ات را تبریک می گویم. تولدت مبارک...(عمه پری ناز)


 

ماریانوش عزیزم تک ستاره ی قلبم با شکوه ترین روز دنیا روز تولد توست و بهترین روز زندگی ام زمان دیدار توست.هدیه ام قلبی است پر از مهر برای تو.اولین سال تولدت را عاشقانه تبریک میگویم. و با تمام وجود دوستت دارم.(مامان جون)

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

طاهره مامان امیرعلی
8 آبان 90 15:24
سلم خوشگلم،میدونستی که خیلی خوشگل و با نمکی تولدتو پیشاپیش تبریک میگم،ایشالله همیشه صحیح و سالم زیر سایه مامانی و بابای باشی و دخمل خوبی هم یراشون باشی. با اجازتون شما رو لینک میکنم.
مامان آنیتا
11 آبان 90 7:29
سلام عزیزم تولدت مبارک
گیلدا
11 آبان 90 10:22
سلام عزیزم. تولدت مبارک. انشااله همیشه سالم و سلامت و شاد باشی. وبلاگ و نوشته هات خیلی جالبن. اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک داشته باشیم.
مامان پریاگلی
11 آبان 90 10:43

$$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
*.°
?
...°
....O
.......°o O ° O
.................°
.............. °
............. O
.............o....o°o
.................O....°
............o°°O.....o
...........O..........O
............° o o o O
......................?
...................?
...............?
...........?
_________*¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)¸.•´¸.•*¨) ¸.•*¨)
,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸.....
*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~*´¨¯¨`*•~-.¸,.-~* ¯´¨ ¨`*•~-.¸..



شکفته شدن گل وجودت مبارک باد . .



چه با سلیقه به به
مامان علی خوشتیپ
11 آبان 90 13:25
تولدت مبارک ماریانوش خوشگل الهی 120 ساله شی
پریزاد
11 آبان 90 16:34
عشق من تولدت مبارک!ان شاا...تمام عمرت مثل الانت بخندی!بهترین زندگی رو برات آرزو می کنم!یادت نره که خیلی دوست دارم!!!


خیلی خیلی ممنون پریزاد جونم
رهگذر
11 آبان 90 20:54
تولدت مبارک عزیزم

ممنونم ازتون

عمه پری ناز
11 آبان 90 23:13
ماریانوش عزیزم در کوتاه ترین جمله برای بهترین گلم می نویسم دوستت دارم و قشنگ ترین روز دنیا 11 ابان طلوع زندگی ات را تبریک می گویم. تولدت مبارک...(عمه پری ناز)


عمه جون خیلی دوستت دارم
مامان جون
11 آبان 90 23:22
ماریانوش عزیزم تک ستاره ی قلبم با شکوه ترین روز دنیا روز تولد توست و بهترین روز زندگی ام زمان دیدار توست.هدیه ام قلبی است پر از مهر برای تو.اولین سال تولدت را عاشقانه تبریک میگویم. و با تمام وجود دوستت دارم.(مامان جون)


مامان جون خیلی خیلی ممنون
مامان نیلای
12 آبان 90 0:16
تولدتتتتتتتتت مبارککک خانوم کوچولوی نننننننننننناز


خیلی ممنون .تولد دختر شما هم که کم مونده .پیشاپیش تبریک میگم