ماریانوشماریانوش، تا این لحظه: 13 سال و 6 ماه و 18 روز سن داره

ماریانوش شیطون و بلا

شیرین کاری های ماه ششم زندگی ماریانوش

1390/3/8 11:27
507 بازدید
اشتراک گذاری

♥   دخترم تو یادگرفتی جیغ های شادی میکشی و همه اطرافیانتو مجذوب خودت میکنی .اما گاهی اونقدر با قدرت جیغ میکشی که گلوت خشک میشه و شروع میکنی به سرفه کردن .

یاد گرفتی تا بابا امیر از سر کار میاد خودتو خم میکنی و پرت میکنی تو بغلش.

وقتی که برای بابا امیر میخندی دماغتو جمع میکنی و خودتو واسش لوس میکنی.

خیلی با مزه و شیطون شدی.

(از طرف مامان الهه)

 

 

 

 سلام خاله ی خوشگل

فقط میتونم بگم که هر روز که میگذره با مزه تر و دوست داشتنی تر میشی
راه اندازی وبلاگت رو هم از طرف خودم و عمو محمد بهت تبریک میگم

(از طرف خاله عاطفه و عمو محمد)

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

عاطفه
12 اردیبهشت 90 23:12
سلام خاله ی خوشگل
فقط میتونم بگم که هر روز که میگذره با مزه تر و دوست داشتنی تر میشی
راه اندازی وبلاگت رو هم از طرف خودم و عمو محمد بهت تبریک میگم


مامانی
13 اردیبهشت 90 20:33
عزیز دلم.قربونت بشم ... از لحظه ای که چشم به دنیا گشودی چشم دل من رو هم روشن کردی و قدم توی دل من گذاشتی دوست دارم همیشه